کوره سازان قصر

با ارائه بهترین ها در خدمت شمائیم...

کوره سازان قصر

با ارائه بهترین ها در خدمت شمائیم...

  • ۰
  • ۰

درآمد میلیونی و سودآوری با کوره های صنعتی ذغال کبابی و لیمو

مثال سودآوری ذغال کبابی:

میانگین قیمت چوب کبابی کیلویی ۱۲۰ تومان است، و یک سوم ذغال می‌دهد. که می‌شود به عبارتی ۳۶۰ تومان. به‌علاوه‌ی ۴۰ تومان هزینه ی سوخت برای هر یک کلیو ذغال، می‌دهد به عبارتی ۴۰۰ تومان هزینه‌ی تولید یک کیلو ذغال کبابی.

 

فروش یک کیلو ذغال به صورت فله، حداقل ۱۳۰۰ تومان است. که منهای ۴۰۰ تومان هزینه‌ی تولید یک کیلو ذغال کبابی شود، می‌دهد به عبارتی ۹۰۰ تومان سود یک کیلو ذغال کبابی به صورت فله.

 

کمترین تولید ذغال در کوره‌های ۵۰۰ کیلویی کبابی میانگین ۱۵۰ کیلو هست که ضربدر ۹۰۰ تومان سود یک کیلو ذغال کبابی گردد، می‌دهد به عبارتی ۱۳۵۰۰۰ تومان. که در طول ۳۰ روز، حداقل سودآوری در یک ماه با کوره‌های ۵۰۰ کیلوگرمی اگر ذغال را فله‌ای بفروشید، به ۴ میلیون در ماه می‌رسد.

 

و اگر ذغال کبابی‌تان را بسته‌بندی شده به بازار عرضه کنید، میانگین هر کیلویی حداقل ۲۰۰۰ تومان وارد بازار می‌کنید، که هزینه‌تولید ذغال (۴۰۰تومان) و هزینه‌ی بسته بندی ذغال (۱۵۰ تومان برای هر کیلو) از آن کم شود، می‌دهد به عبارتی ۱۴۵۰ تومان سودآوری برای هر کیلو ذغال کبابی بسته بندی شده. و با تولید روزی ۱۵۰ کیلو، با کوره‌های ۵۰۰ کیلویی کبابی، می‌دهد به عبارتی، روزی ۲۱۷ هزار تومان. و درطول ماه، می‌دهد به عبارتی ۶.۵ میلیون تومان.

 

 

نکته: با کوره‌های یک تنی کبابی تولید در روز دو برابر خواهد بود، و در نتیجه این سود‌آوری‌ها هم به دو برابر می‌رسد.

شماره تماس: 09371451743 - 09115827302- 01142145295


  • ۹۵/۱۲/۱۵
  • جواد ابراهیم پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی