کوره سازان قصر

با ارائه بهترین ها در خدمت شمائیم...

کوره سازان قصر

با ارائه بهترین ها در خدمت شمائیم...

  • ۰
  • ۰

در تولید ذغال لیمو، شما میانگین ۷۰٪ کار را سالم و بدون شکستگی و ۳۰٪ دیگر محصول را به اصطلاح ذغال چیپسی دریافت خواهید کرد. که فروش ذغال لیموئی سالم در بازار خرابی، حداقل کیلویی ۶ هزار تومان و ذغال چیپسی که در بسته بندی‌های ۸۰ گرمی و یا ۱۲۰ گرمی و یا فله وارد بازر می‌شود، حداقل کیلویی ۴هزار تومان به فروش می‌رسد. در کوره‌های لیمویی ۵۰۰ کیلویی، میانگین ۸۵ کیلوگرم ذغال سالم، و حدود ۴۰ کیلوگرم ذغال چیپسی دریافت می‌کنیم. در کوره‌های یک تنی لیمو، ظرفیت تولیدی قید شده به دوبرابر افزایش پیدا می‌کند.

 

قیمت خرید یک کیلو چوب لیمو، ۴۵۰ تومان می‌باشد که اگر یک چهارم محصول گرفته شود، هزینه‌ی تولید یک کیلو ذغال لیمو به ۱۸۰۰ تومان خواهد رسید و ۲۰۰ تومان هزینه‌ی سوخت تولید یک کیلو ذغال لیمو می‌شود. که در کل، هزینه‌ی تولیدی یک کیلو ذغال لیمو، به ۲۰۰۰ تومان می‌رسد.

کمترین فروش ذغال لیمو، در بازار خرابی، کیلویی ۶۰۰۰ تومان است. که با کسر ۲۰۰۰ تومان هزینه‌ی تولید، به ۴۰۰۰ تومان سودآوری برای ذغال‌های بدون شکستگی (لول) می‌رسید. و برای ذغال‌های چیپسی، با فروش کیلویی ۴۰۰۰ تومان و کسر ۲۰۰۰ تومان هزینه‌ی تولید ذغال، به سود ۲۰۰۰ تومانی برای ذغال لیموی چیپسی می‌رسیم.

در کوره‌های ۵۰۰ کیلویی ۸۵ کیلو در هر پخت ذغال سالم داریم؛ که ۴۰۰۰ تومان سود برای هر کیلو، می‌دهد به عبارتی ۳۴۰ هزار تومان، و ذغال چیپسی ۴۰ کیلو داریم، که با سود ۲۰۰۰ تومان برای هر کیلو، می‌دهد به عبارتی ۸۰ هزار تومان.

۸۰ هزار تومان به علاوه ۳۴۰ هزار تومان، می‌دهد به عبارتی ۴۲۰ هزار تومان. که در ۱۵ دوره پخت در ماه، به درآمد ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی در ماه با کوره‌های ۵۰۰ کیلویی لیمو خواهید رسید.

 

نکته: با کوره‌های یک تنی لیمو تولید در ماه دو برابر خواهد بود، و در نتیجه این سود‌آوری‌ها هم به دو برابر می‌رسد.

شماره تماس: 09371451743 - 09115827302- 01142145295


 


  • ۹۵/۱۲/۱۵
  • جواد ابراهیم پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی